TD: Ta det lugnt nu gubbar, vi har också torskat mot Vita Hästen. Det är inte hela världen. Vi är två jämnstarka lag som torskat vår senaste match. Jämna lag är vi. Skiljer knappt nånting.
Skulle dock vilja påstå att vi nog är liite bättre, men skillnaden är liten. Tror ni har goda chanser att komma ikapp under säsongen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi är två jämnstarka lag som torskat vår senaste match.
Jämna lag är vi. Skiljer knappt nånting.
Skulle dock vilja påstå att vi nog är liite bättre, men skillnaden är liten. Tror ni har goda chanser att komma ikapp under säsongen.