Nej jag ser inte Kenttä som en chef över hockeyn eller speciellt inflytelserik, han är en hästhandlare i mina ögon, speciellt efter hur han skötte Asplöven.
Kenttä har såklart inte styrt nått, han har bara haft en jävla tur att det positiva utfallet för honom var det positiva utfallet för spelbolaget. Dags för honom att lämna in en trisslott eller har han fått nog av spel för ett tag framöver?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej jag ser inte Kenttä som en chef över hockeyn eller speciellt inflytelserik, han är en hästhandlare i mina ögon, speciellt efter hur han skötte Asplöven.
Kenttä har såklart inte styrt nått, han har bara haft en jävla tur att det positiva utfallet för honom var det positiva utfallet för spelbolaget. Dags för honom att lämna in en trisslott eller har han fått nog av spel för ett tag framöver?