Johan J: Svensson skulle ha klivit upp på backen där och täckt av skottet men med det där man-man försvaret försvann han ut i hörnet istället och Almtuna fick gata. Sånt får man dock inte påpeka i det här forumet.
Johan J: Det har ju gått som på räls hittills men nu börjar så smått en hackkyckling utkristallisera sig. Helt ärligt, Svensson håller inte på den här nivån
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer