Sputnik: Absolut! Det är vad jag sagt hela tiden, när våra forwards släpper klubban och plockar upp handväskan, då blir också våra svagheter i defensiven synliga.
Vi måste ha brutal press i anfallszon i våra matcher för att dölja det faktum att vi har en högst medioker backsida och det har fungerat strålande i 70-80% av den här säsongen än så länge. Vaknar bara våra forwards så reder vi ut det här, som vanligt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi måste ha brutal press i anfallszon i våra matcher för att dölja det faktum att vi har en högst medioker backsida och det har fungerat strålande i 70-80% av den här säsongen än så länge. Vaknar bara våra forwards så reder vi ut det här, som vanligt.