Johan J: Visst, Skägget kunde väl ha legat på lite mer där men framförallt är det väl en otrolig styrning? Tycker mer det är ett konstnummer än att det nödvändigtvis måste tryckas in på något minuskonto. Svensson drar ju sig undan för att inte skymma sikten för JJ dessutom.
Men totalt sett så är det tydligt att vi dippar lite nu, i målform. Puckarna som studsade rätt tidigare studsar helt plötsligt lite fel nu. Viktigt att vi fortsätter att gnugga på, vi får ingenting gratis för stunden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men totalt sett så är det tydligt att vi dippar lite nu, i målform. Puckarna som studsade rätt tidigare studsar helt plötsligt lite fel nu. Viktigt att vi fortsätter att gnugga på, vi får ingenting gratis för stunden.