{9037}: Fast nu har de väl ätit pyttipanna på tönnebro
Inlägg: 2114760
Svarskommentarer
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Hank: nä idag var jag på arenan på lunchen och de käkade innan de for med bussen söderöver. Tror inte de behövde fylla på i tönnebro 😄