Sputnik: ett mästarlag behöver vinna även när man spelar som en påse skit och ikväll spelar vi som en påse skit och vinner. Det är taget.
Svensson spelar upp sig rejält i tredje och gör ett riktigt bra jobb i boxplay. Madsen är ju doldishjälten som vanligt, kopiöst jobb i försvaret och hänger dessutom en påse.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Svensson spelar upp sig rejält i tredje och gör ett riktigt bra jobb i boxplay. Madsen är ju doldishjälten som vanligt, kopiöst jobb i försvaret och hänger dessutom en påse.