nila: haha...ok. Jag bodde också i Umeå några år när jag pluggade, men då var det inte särskilt kul. I a f inte när man cyklade över bron för att gå på hockey. Löven hade Beliavsky, Wikström i mål, Jesper Jäger...och trots att Timrå hade ett jävligt bra lag dom åren minns jag bara förnedrande förluster.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Löven hade Beliavsky, Wikström i mål, Jesper Jäger...och trots att Timrå hade ett jävligt bra lag dom åren minns jag bara förnedrande förluster.