Får hoppas att inte timråspelarna kollar på matchen, för då lär dom ställa ut grillorna nästa match. Modo ser marginellt bättre ut än AIK i fjol. Däremot måste man impas lite av Västervik. Jävligt tydlig spelidé där alla spelarna ser bekväma och trygga ut, och det jobbas stenhårt.
Nu måste det nästan hända något radikalt i Övik. Annars får man nog börja vänja sig vid tanken att den här säsongen handlar om att undvika nedflyttning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Däremot måste man impas lite av Västervik. Jävligt tydlig spelidé där alla spelarna ser bekväma och trygga ut, och det jobbas stenhårt.
Nu måste det nästan hända något radikalt i Övik. Annars får man nog börja vänja sig vid tanken att den här säsongen handlar om att undvika nedflyttning.