Slutklämmen av Jon Häggqvist i Allehandas direktreferat... "Tack för i kväll. Nu är det uppehåll i några dagar, nästa möte är med Timrå på söndag. Sedan match mot Timrå på måndag igen. Vilka som är fstorfavoriter i det dubbelmötet behöver man inte vara hockeyorakel för att räkna ut."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Tack för i kväll. Nu är det uppehåll i några dagar, nästa möte är med Timrå på söndag. Sedan match mot Timrå på måndag igen. Vilka som är fstorfavoriter i det dubbelmötet behöver man inte vara hockeyorakel för att räkna ut."