Vad tycker ni om BIF-LIF då?
Inlägg: 2119949
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Repeter: Usel match. Usla målvaktsinsatser. Har sällan sett nåt så dåligt i SHL.
Brynäs är riktigt dåliga dessutom.
F.ö borde Brynäs åka ur. Hade gjort supporterskaran väldigt gott.
Brynäs är riktigt dåliga dessutom.
F.ö borde Brynäs åka ur. Hade gjort supporterskaran väldigt gott.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Repeter: 19 - 60 i skott? 60 skott i en match? Det är ju mer än Timrå släpper till på fyra matcher! ;-)
+ 2