Det är väldigt fascinerande att ett lag med Björklövens "kaliber" presterat så otroligt uselt senaste tiden. Det är absolut ingen tillfällig dipp utan så här ser tabellen ut senaste 15(!) matcherna:
Heisenberg: ja men gör en tabell med de 4 senaste omgångarna så är jag inte så impad av vår egen form heller. Visst den är inte löven-usel men den är långt ifrån höst-TIK-bra. Kommande 2 veckorna blir mkt intressanta för vår del.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...