1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2125751

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ja såklart, men 15 matcher ger en större bild än 4. Om vi presterat som Björklöven om 15 matcher så vore jag betydligt mer orolig än vad jag är efter dessa senaste 4 mycket tveksamma matcherna från vår sida.

Vi har förhoppningsvis en tillfällig dipp, det har inte Björklöven..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: jag var ju tvungen att hitta nåt att klaga på 😉

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Det skönaste av allt är att vi har Jonte som visat innan att han höjer sig när det vankas slutspelshockey. Han leder poängligan, ändå känns det som han går på 80 procent just nu. Sjukt egentligen men sparkapital finns där framöver. 💪

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...