1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2126375

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2021-01-13
Andersson: börjar fundera om det är såpa på isen, clownvarning på puckhantering och skridskoåkning just nu. Men visst är vi bättre än Västerås.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2021-01-13
{297}: Oerhört mycket - nästan på världsrekordnivå - slarv. Har man koll på pucken glömmer man bort att det sitter skridskor på fötterna och skulle man lyckats ha fokus på skridskorna har man hux flux slarvat bort alla medspelare.

Nåväl; det kan bara bli bättre.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2021-01-13
{297}: Jag tycker mig skymta en förbättring hos Jacke. Släpper pucken snabbare och mer driv.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer