1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2126408

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2021-01-13
Kerstin_k: usla förstaperioder gjorde vi ju innan det blev tal om nån ”svacka” men jag undrar seriöst om det är något fel på isen för så dålig puckkontroll och kontroll över sina egna skridskor kan man inte ha om man har det här som heltidsjobb.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2021-01-13
{297}: Vi ska nog också försöka vara ödmjuka. Vi pratar svacka - och i ganska stora ordalag - och vinner mot Modo, Almtuna och Västerås kör ju inte direkt över Timrå.

Vi är missnöjda över att ha 1-1. För Västerås är det guld värt efter en period. Vi möter ju också ett lag (återigen) vars största fokus är att störa och förstöra för Timrå.

Så med det sagt; så katastrofal är ju inte vår svacka. Än.

Sv: Timrå IK - Västerås IK 2021-01-13
Ohårde i studion

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...