+ 4
Inlägg: 2126601
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2021-01-13
Kunde inte kolla helt fokuserat på matchen, men nog faen var väl det här klart godkänt? VIK kom ut bra i 1a, Timrå jobbar sig in. Och är mysigt effektiva framåt.
3:e var en ren avspelning.
F ö tycker jag #44 ska skjuta oftare.
Hockey är en underbar sport!!!1
3:e var en ren avspelning.
F ö tycker jag #44 ska skjuta oftare.
Hockey är en underbar sport!!!1
+ 7
Sv: Timrå IK - Västerås IK 2021-01-13
Olli Hahl: tycker Harald har rätt efter första, då var vi inte bra. Sen tycker jag att vi spelar upp oss i två sista perioderna men då hade han verkligen inget gott att säga om oss trots att vi gör 3 raka mål och knappt ger Västerås pucken.
+ 10
Sen var det en skön intervju med Jacke om Slagskott. Albin Carlsson tyckte att han gjorde ett manligt mål. 😄