Nisse på Mon or: Intressant match ikväll, Kenttä fick en fråga om vilka/vilket lag som är svårast att möta taktiskt då svarade han Timrå och Västervik. Intressant match idag :)
JoseGonzales: Timrå har en liten knepig relation till Västervik sen innan. Eller snarare Västervik Borta i plivit hallen vill säga som nästan varit en mardrömsarena för Timrå. Var inte förens förra säsongen vi slog dom för första gången i deras arena. Hemma har vi lyckats slå dem med siffror som 6-2 och 7-2 bland annat. Sen har det varit målsnåla jämna bataljer i NHC också men oftast vinmer vi ett par mål. Dock ny säsong med nya förutsättnibgar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...