1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2128698

Sv: Apropå nånting...
Spock: Nanne / Nick Borgen - Vi är dom Tuffaste är faktiskt svårslagen i ett slutspel. Den ställer krav både på publik och spelare och motståndarna förstår direkt vad som väntar.

Långsamma låtar funkar bättre i tråkiga sporter.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Du vill ju ha Dualität und dynamischen Alternativen!

En låt som "alla" kan sjunga med i (den långsammare) och en låt som är lite mer uptempo.

Efter remixen av Razorheads låt till "Oskarshamn ska få däng" och det faktiska utfallet så är det ju bara att skrota och börja om.

Nannes låt är ju egentligen inte alls relaterad till Timrå.

Å tredje sidan, vad kännetecknar Timrå/Medelpad på det vis som blåvitts låt talar om Göteborg?

Doft är ju knappast något att dra upp. :'-D

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Jag skulle vilja ha en hymn som är nyskriven något som en nationalsång för Timrå, efter det gärna en mer fartfylld när de åker in på isen och helst med ett ljusfyrverkeri. Faktiskt funkar texten från nuvarande men med en ny musik. Det borde finnas någon med Timråhjärta som skulle kunna knåpa ihop något.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer