+ 10
Inlägg: 2129259
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2021-01-17
{297}: Ja seriesegern är nog i hamn men det är i slutspelet allt avgörs och då gäller det att ha en DJÄVULSK VILJA för att vi ska ta oss tillbaka till SHL. Efter dubbelmötet mot KIK nu i början på veckan återstår det "endast" 20 matcher innan slutspelet börjar! Känns som det står mellan 4 lag - Timrå, Löven, BIK och SSK.
+ 5
Lindholm tycker jag var grym från första till sist byte. Täcker skott, jobbar smart, bidrar med massor av energi. Olofsson självkritisk i intervjun och gör ju faktiskt en rätt bra match idag. Walli växer och växer, synd att han inte fick behålla målet. JJ räddar ju också typ 2 frilägen och gör det riktigt bra, framförallt i andra perioden. Vi vann utan att imponera tycker jag. 9/9 poäng på tre hemmamatcher mot klurigt motstånd. Bara att buga och bocka. Tar vi 9/9 pinnar till mot Kristianstad x2 och Tingsryd så känns väl seriesegern ganska cementerad?