+ 5
Inlägg: 2129298
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2021-01-17
Knylan: Jag gillar också Lerebäck! Tar en del slarviga utvisningar, bentacklingar och sånt. Men får han bara slipa bort såna grejer och lägga på sig lite muskler så kommer motståndarna hata honom!
+ 1
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2021-01-17
Wennerholm försöker alltså sabotera säsongen genom att skriva en hyllningskrönika , men den lätta går vi inte på
+ 11
I min bok förstår jag faktiskt inte hur Lerebäck kan gå odraftad, med tanke på hur jävla mycket svenska backar som gått under de sista åren. Ragge gick i tredjerundan, liksom. Lerebäck har ju skridskoåkning, fysik, högerfattning OCH en förmåga att driva spel. Finns även ett skott där, som dessvärre aldrig kommer till användning. Hade han inte fastnat i hierarkin i Frölundas J20 så hade det kanske hänt. Oväntat att han hamnade här ändå, skulle vilja veta mer om hur det gick till. Kanske fick honom ”på köpet” med Nässén och Fjellström, även om Lerebäck aldrig var utlånad.