+ 11
Inlägg: 2129495
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2021-01-17
Spock: Mora skojar man inte bort. Tycker dom är bättre än vad tabellen visar och dom börjar få ordning på grejerna efter deras Corona-dipp. Deras PP är giftigt.
Visst har dom ett par riktiga psykopater i det laget men jag tror dom börjat förstå att dom inte har råd med idiotgrejer om dom ska klättra i tabellen.
Visst har dom ett par riktiga psykopater i det laget men jag tror dom börjat förstå att dom inte har råd med idiotgrejer om dom ska klättra i tabellen.
Förvisso är väll Mora bättre än sista fjärdedelen, men om någon söker efter att slå upp gamla skador kan man räkna med att det är herr Pantzare och Mr. Yxhugg.