1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2131906

Sv: Kristianstads IK - Timrå IK back-to-back
Kulltorp:

Men så är det med låssassupportrar, när löven gick tungt så fanns ingen av dem här och kommenterade (ganska skönt faktiskt), när de nu har sprattlat till och vunnit 1-2 matcher är de tillbaka och ska slå sig för bröstet, speciellt nu när tuppkammen växte lite med de senaste värvningarna.

Annat är det med Modoiter och Timråiter vi är här i med och motgång och gömmer oss inte.

Snälla slå ut dem i slutspelet, det vore helt underbart. I den matchserien ska jag tillfälligt konvertera till 100% Timråit. Även om jag egentligen hoppas att det blir en skräll och de får respass av Västervik eller BIK.

Svarskommentarer

Sv: Kristianstads IK - Timrå IK back-to-back
Rytter: Jag tror faktiskt att du är en Timråit innerst inne, de flesta är det har det visat sig. ;-)

Jag kan tänka mig att det tom blir ni som får äran att piska dem...

Sv: Kristianstads IK - Timrå IK back-to-back
Rytter:

Gå inte in på att vi/jag är medgångssupporter.

Blir fan irriterad 😅

Har stöttat laget sen 2000 ungefär i med och motgång.

Årskortet kvar under tiden i Div1 och nästan inte missat en match trots all motgång.

Är det några supportrar som har fått lida så är det fan Löven.

Ni har absolut ingenting att komma med i jämförelse

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer