Andersson: Ja, TAIF blir en riktig svår nöt att knäcka. De har nu tagit poäng i sina senaste 8 matcher! (varav 6 segrar) och har en bra moral och ett starkt självförtroende i laget. Dessutom är de riktigt starka på hemmaplan. I mina ögon är de en joker som kan skrälla i slutspelet. Vi behöver spela riktigt bra för att kunna ta revansch på dem. Härligt att se att Hartman är tillbaka!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer