{297}: Ha ha... kärleken kom in o satte sig ner för att kolla på hockeyn. Första kommentaren: Vad är det för skitmusik dom spelar? Ska det vara så dåligt? 😄 Fick förklara för henne att Skarin o dom övriga o NHC har betydligt bättre musik. Kommentar: Det får vi verkligen hoppas!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fick förklara för henne att Skarin o dom övriga o NHC har betydligt bättre musik.
Kommentar: Det får vi verkligen hoppas!