1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2134005

Sv: Mora IK - Timrå IK 2021-01-24
EXPLORERSMÅLAND: Ja vi är för bra. Måste hända nåt jävligt exceptionellt med antingen nåt av övriga lag i positiv bemärkelse eller motsatt för oss för att jag ska kunna se vilka som ska rubba oss över 7 matcher. Jag skiter i om det är jinx nu, att säga annat är bara löjligt. Sen kan det såklart alltid inträffa saker

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2021-01-24
mikenomad: kommentatorn tyckte tredje perioden var den sämsta och man kan väl hålla med om man ser till underhållningsvärdet men jag tyckte den var fantastisk. Första två släpper vi till flera 2-1 och 3-2 lägen, det var virrigt i egen zon osv. Var det nån som såg något av det i tredje? Vissa aspekter av freddans coachning kanske man kan ha synpunkter på men den här säsongen är han ”Mr. shut down” i sista perioderna. Total kontroll. Ve det lag som måste hämta in en tvåmålsledning mot oss inför tredje, dom kan ju för fan hämta bilnyckeln och åka hem istället.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2021-01-24
lindelöf... tror han förlänger

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer