Konstig känsla... är inte ett dugg orolig att vi öht ska loosa någon match. Vi kan låtsas jonxa hit o dit... Vi kan spela som arslen men i slutändan vinner vi ändå. Har aldrig i mitt liv känt en sån trygghet i Timrås spel som nu. Det enda som är osäkert o som gör mig lite nervös är slutspelet... eftersom det är då allt ställs på sin spets o det är då allt gäller o som vi definitivt inte får vara som sämst.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer