EXPLORERSMÅLAND: Problemet är att ju större man är ju tyngre faller man. Man måste vara ödmjuk ända in i mål, då har man chansen är man inte ödmjuk kommer det bli som mot Oskarshamn, ett tungt djävla fall.
Villervalla: inte då. Saknar man ödmjukhet kommer man långt ändå, se bara på en föredetta Amerikansk president. Vi kan redan nu hävda att om vi inte går upp beror det på fusk. Ända sättet vi kan missa detta. Sprid ordet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer