1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2134134

Sv: Apropå nånting...
Modano: Jodu Lundeström hade varit en sinnessjukt bra värvning, går rakt in i första femman skulle jag säga. Var riktigt imponerad av honom under lånet!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ahpl: Och när det gäller backvärvningen. Känns som Nubben har hittat ett guldkorn. Men Nubben har kört hårt på sin lyckosamma strategi. Att värva spelare som har koppling till Timrå på något sätt. Finns en sådan back någonstans i världen? Köper Nubben loss en back som någon klubb är beredd att släppa eller sitter det någon riktigt bra back utan kontrakt i dagsläget? Eller blir det en helt, för Timrås del, ”okänd” back som kommer in. Man är bra nyfiken!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer