1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 213506

Sv: Inför TIK-LHF
COLD MAN: Du kan ge dig f-n på att jag kommer på lördag.......tåget går från hultsfred imorgonbitti kl 07:25 och jag är i Sundsvall kl 16:00......sedan befinner jag mig i Bergeforsen till söndag.........Jag har bestämt mig för att stagediva rätt in i publiken på ståplatsläktaren....sedan blir det fullt ööööööööööös hela matchen....SEGERGARRE och SEGERSKUMPA!!!!!TJOHOOOOOOOO!!!!!!
NU är jag på G igen.......värre än någonsin.....
Gud vad jag längtar efter ER ALLA!!!!!!!!
Alla till ladan på lördag för då vill jag FESTA med ER!!!!
SMÅLAND IS BACK!!!!!!!!

Älska Timrå IK ALLTID.....SM-GULD 2002-2003!!
SKÅL TAMJEFAN!!!!
Vem möter mig vid stationen i Sundsvall???
073-713 97 19.....pling pling!!!
Tack ALLA för visat stöd!!
Vi ses på lördag....hoppas jag!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer