1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 213851

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Madeleine: Jag kan bara hålla med dig gullet imorgonkväll blir det garanterat vistför Timrå........Micke Lind och Kapanan och en övertänd Sjögren och kanske våran lagkapen Mackan Åkerblom tillbaka........Timrå ärfulltaligt och livsfarliga igen......igår var det bara träningsmatch mot Linköping imorgon blodigt allvar igen......Seriefinal......VFHC-TIK 2-4....trust me....
Segerfesten blir i Bergeforsen imorgonkväll.......kanske drar jag ut på turne????Bergeforsen,Fagervik,Wifsta,Söråker,Timrå och Sundsvall.....Vi får se!!!!!
SNart kommer jag ÄNTLIGEN hem till störtsköna Norrland!!!

Älska Timrå IK ALLTID!!!!
Imorgonkväll 88 härliga pinnar.....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.