josha840: Noterar att Walli får tre slashingar på sig i rad med 17 minuter kvar av andra perioden. Detta alltså innan Lodin gör matchens första mål. Slashingarna blir grövre och grövre men domaren blåser inte i alla fall. Så oerhört dåligt av dem!
josha840: Dom måste ha kompenserat alla kvarterskrogsfyllon i Väsby med hockeybiljetter, ingen på läktaren hänger ju med på vad som händer. När nya italienske målvakten gör en räddning hör man ”gratzie gratzie, Prego” på läktaren.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...