fokus är på vårt eget spel går ej att vinna matcher i utvisn.båset ...löven har övertag på oss..bla bla bla ..Bik..modo övertag på löven..bla bla bla ..kommer dom ens till final? ..kommer vi ens till final? ....allt kan hända... ..även domarnas nivå kommer bli bättre i slutspel ..tycker domarna i dessa 2 matcher inte håller måttet
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
går ej att vinna matcher i utvisn.båset
...löven har övertag på oss..bla bla bla
..Bik..modo övertag på löven..bla bla bla
..kommer dom ens till final?
..kommer vi ens till final?
....allt kan hända...
..även domarnas nivå kommer bli bättre i slutspel
..tycker domarna i dessa 2 matcher inte håller måttet