Messias : Rahimi filmar och förstärker när han tror att han kommer undan med det. Skett mot bland annat MODO.
Det värsta han åkt fast för är ju den extremt fula slashingen. Några dagar senare gör Hutchings en likadan. Deras beteenden är förstörande för hockeyn.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det värsta han åkt fast för är ju den extremt fula slashingen. Några dagar senare gör Hutchings en likadan. Deras beteenden är förstörande för hockeyn.