{8179}: Nä, det hände verkigen grejer med honom på PP1-platsen nu i helgen. Sen är inte Albin C det minsta dum på den positionen heller men vi har lite svängrum att laborera. Lindelöf är ett ständigt hot när han är i offensiv zon och acklimatiserade sig väldigt snabbt till det pucktempo som drivs upp i PP1. När vi får fler disponibla backar att jobba med så borde han kunna användas mer eller mindre uteslutande i offensiva zonstarter och sånt. Sen ska även Wiercioch in i den där snurran... det blir ett angenämt bekymmer att hitta istid åt alla.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer