Lindelöf samt Harde/Wiercoch i pp, Jonathan carlsson ska spela boxplay i stort sett bara och om matchen kanske kräver mer fysik.
Annars tycker jag Svensson-Westerlund ska vara vårt första backpar, men man ska också komma ihåg att med 3 så här jämna backpar har man en lyx ifall någon inte har sin dag, då man kan i stort sett stoppa in ett lika bra backpar istället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Svensson-Westerlund
Harde-Carlson
Wiercioch-Lindelöf
Carlsson
Lindelöf samt Harde/Wiercoch i pp, Jonathan carlsson ska spela boxplay i stort sett bara och om matchen kanske kräver mer fysik.
Annars tycker jag Svensson-Westerlund ska vara vårt första backpar, men man ska också komma ihåg att med 3 så här jämna backpar har man en lyx ifall någon inte har sin dag, då man kan i stort sett stoppa in ett lika bra backpar istället.