{297}: Om man ska se objektiv på saker och ting, trots att det faan inte går....så är den stora skandalen att Väsbyspelarna klarar sig undan. tacklingen mot Boyce var sjukt ful, och som tur var så snuddade den bara Boyce haka. Hade Boyce lagt sig på isen, som valfri lövenspelare hade gjort, så hade det varit garanterad avstängning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade Boyce lagt sig på isen, som valfri lövenspelare hade gjort, så hade det varit garanterad avstängning.