Lub: Känns som att "dra på honom en smäll" är inom den rimliga gränsen för att säga något dumt i affekt.
I övrigt är det också svårt att hitta några uppenbara brister i hans uttalanden om att de höjer nivån när MIF leder. MIFarna hinner köra över Foppa en hel del i den matchen, där fler av överkörningarna borde renderat i utvisning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I övrigt är det också svårt att hitta några uppenbara brister i hans uttalanden om att de höjer nivån när MIF leder. MIFarna hinner köra över Foppa en hel del i den matchen, där fler av överkörningarna borde renderat i utvisning.