{9108}: Nä, det är inte synd om Modo. Då är det lika synd om Karlskrona eller Väsby. Det bedrövliga hopkok av spelare man värvat och sparkat beror på en dålig sportchef. Punkt. Sen finns det en anledning att en förening börjar kalla sig Heart of Hockey. Det kommer inte av en slump.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det bedrövliga hopkok av spelare man värvat och sparkat beror på en dålig sportchef. Punkt.
Sen finns det en anledning att en förening börjar kalla sig Heart of Hockey. Det kommer inte av en slump.
Men man kan tycka annorlunda såklart.