{9108}: Hoppas att det kommer minst 1 forward från Kookoo.
Vi går på 3 kedjor idag när Madsen är borta. Det dröjer 2 matcher till innan Lodin kommer tillbaka. Lär bli mycket speltid på Dahlenkedjan idag som igår. Det känns bra de har kommit igång bra igen nu och orkar. Det viktigaste är inga fler skador eller avstängningar nu. Juniorerna lär tyvärr inte få spela idag heller om vi inte leder med 3 mål eller mer.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vi går på 3 kedjor idag när Madsen är borta. Det dröjer 2 matcher till innan Lodin kommer tillbaka. Lär bli mycket speltid på Dahlenkedjan idag som igår. Det känns bra de har kommit igång bra igen nu och orkar. Det viktigaste är inga fler skador eller avstängningar nu. Juniorerna lär tyvärr inte få spela idag heller om vi inte leder med 3 mål eller mer.