Heisenberg: Nu är det ju uppehåll tills på fredag då vi har nästa match. Då lär både Madsen och Olofsson vara tillbaka. Så ingen panik. Men tar man in en forward är det bra om han spelat redan på fredag då ju vår nya back förväntas göra debut också.
+ 1