Sputnik: Känns som att jakten på ett bra nyfövärv börjar mer och mer kännas som den där Iggesundsgänget låten där man längtar till Paris men likt förbannat hamnar i Hudiksvall
Sputnik: Du kan ju glömma Lander i år. Möjligtvis nästa år. Men han säger ju att han ska hem igen och då är det Timrå som gäller..oavsett om det är i HA eller SHL. Men man vet ju iof aldrig med Nubben..han och Lander kanske har en surprise till oss alla.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer