Truth : 1,1 miljon har samlats in till backanubben så jag är också besviken men man får ändå lita på Nubben. Han har alldeles säkert vänt varenda sten. Jag följde hockeynews uppdatering och dom flesta spelarövergångarna var i hockeyettan och ett par hockeyettan spelare som klev över till bottenlagen i Hockeyallsvenskan. Sen så har inte media fått tag i Nubben så är inte helt spikat att det inte blev något heller.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer