Inlägg: 2156464
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2021-02-26
Bad_Brett: verkar ha gått bra som tur är. Tappade kanske luften, annars är det lätt att man får en smäll över revbenen där och det kan ju göra ont även om inget går av.
+ 3
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2021-02-26
Förhoppningsvis tappade han bara luften, men nu är man redigt orolig.
+ 3
Men han verkar sitta kvar i båset.
Edit: inne igen.