+ 15
Inlägg: 2156740
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2021-02-26
{297}: Wessner är en ruskigt dålig domare! Bara att kolla på vår sista utvisning.. haha ett skämt!
+ 7
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2021-02-26
{297}: Wessner är framkrystad för att han själv varit hockeyspelare, annars hade han nog dömt korpen på sin höjd.
+ 4
Det var riktigt bra fram till den utvisningen, riktig cirkusnivå på den utvisningen.