Jalapeno: ödmjukt när det kommer från en leksing som gick upp i SHL i årtusendets rån genom att slå Modo. Sluta leka pajas. Ni har väl åkt ur högsta ligan tillräckligt många gånger för att veta att allt är möjligt?
Visst är du den där joppen som brukar sitta i modos gästbok och klia dom på ryggen med att säga att timråiterna saknar ödmjukhet? Endera har du en stor portion självdistans eller så saknar du självinsikt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Visst är du den där joppen som brukar sitta i modos gästbok och klia dom på ryggen med att säga att timråiterna saknar ödmjukhet? Endera har du en stor portion självdistans eller så saknar du självinsikt.