Ja vet själv när Montana å FågelholksPerrA å en massa dyrköpta spelare sket ut oss Elitserien! 80 millar i skulder å konkurshot å Maggan ä va fan hon het rädd oss köpte Arenan åt kommunen! Vi ska int såga Lillasyster Linkan kört oss i fördärvet en gång likt Glader gör nu!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
80 millar i skulder å konkurshot å Maggan ä va fan hon het rädd oss köpte Arenan åt kommunen!
Vi ska int såga Lillasyster
Linkan kört oss i fördärvet en gång likt Glader gör nu!!!