RasmusVS: Vore hemskt att hamna i Hockeyettan. Varken vi eller MODO har huserat så långt nere i seriesystemet sedan urminnes tider. Hockeyettan är mer till för Karlskrona, Örebro och Solna.
RasmusVS: jag respekterar att alla har sin åsikt angående Modo men för min del är en orsak att det finns inga bättre och skönare segrar än mot just Modo. Nu kommer vi förhoppningsvis att spela i en annan liga nästa säsong.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer