{7043}: Mja, samtidigt vill jag tillbaka till Harde-Albin. Det var ändå den perioden som Albin lade grunden till sin fantastiska +/-. Sedan tycker jag att både PW och Lindelöf vill vara väldigt offensiva. Det vill å andra sidan Fille med men han känns rappare hemåt än Lindelöf. Oavsett hur man ställer upp ser det bra ut.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...