1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2159916

Sv: Apropå nånting...
KB: Brynäs blev precis min nr 1 på listan av lag jag hoppas åker ur. Satan vad den föreningen skulle behöva känna på lite Golgatavandring

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Ja av alla idiotiska kommentarer i år så är detta det värsta.

Att man vill stänga serien i år, där kan man ju ändå förstå klubbarnas resonemang och att dom spelar ut det kortet, även om det är helt idiotiskt.

Men detta men att köpa sig en plats i shl, det går ju inte ens att kommentera. Hur fan ska en HA klubb ha förutsättningarna att bygga en sådan ekonomi för att räknas som slagkraftig i shl och bli uppskattad, vem ska avgöra och se till att klubbarna bedöms lika, annars blir det nog bara en gräddfil upp för AIK som shl vill ha tillbaka.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Brynäsarna törs inte ens reflektera på det i deras bok. Man bemötte det med att låtsas som ingenting. Hahaha, vilka puckon..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer