Hassan: Gällande backpar tycker jag det vore dumt att inte gå tillbaka till Hardegård och Albin C som ju har spelat så bra tillsammans tidigare. Tror att Freddan tyckef detsamma.
Så backpar blir då:
Svensson-Westerlund PW-Lindelöf Carlson-Hardegård
Samtidigt vill jag att PW spelar med någon annan än Lindelöf, men vi får se. De får väl testa sig fram.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så backpar blir då:
Svensson-Westerlund
PW-Lindelöf
Carlson-Hardegård
Samtidigt vill jag att PW spelar med någon annan än Lindelöf, men vi får se. De får väl testa sig fram.
I PP vill jag se PW/Hardegård/Carlson
Nu är det matchdag om 10 minuter :)